تعمیر تلویزیون

خدمات تعمیر تلویزیون  تعمیرستان

اگر شما هم مانند بسیاری دیگر صاحب یک تلویزیون ال ای دی، ال سی دی، اولد، و یا هر نوع دیگری از نمایشگر های تخت هستید و در استفاده از آن به مشکل خورده اید، نیاز به تعویض پنل دارد و یا این که روشن نمی شود، احتمالا به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای هستید و ترجیح می دهید دستگاه را به دست کسی بسپارید که تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تعمیر را به شما ارائه دهد.

گروه فنی یاسین، نامی است که ما به شما عزیزان معرفی می کنیم، در صورتی که ترجیح می دهید تلویزیون شما در منزل تعمیر شود و از تکنولوژی های جدید و قدیمی استفاده می کند، تفاوتی ندارد. نخست می توانید با یک تماس تلفنی ساده مورد خود را به تیم پشتیبانی منتقل کنید، پس از آن در کم ترین زمان ممکن تیم فنی به محل اعزام می شود.

https://backority.ir/images/965213.jpg

تعمیرات تخصصی انواع پنل های LCD, LED, QLED, OLED و UILED و مدل های مختلف پلاسما به سادگی برای شما انجام خواهد شد، در صورت آبخوردگی، خطوط روی پنل و ترمیم پیکسل مرده، تعویض پنل و همینطور ایرادات نرم افزاری این موارد به خوبی و با گارانتی توسط تیم رفع و حل خواهد شد.

تعمیرات آبخوردگی و تعویض ال سی دی

عموما وقتی پنل شما دچار آبخوردگی و یا با رطوبت درگیر خواهد شد شما نیاز به تعویض پنل خواهید داشت، اما با فعالیت هایی مداوم و مطابق استاندارد های بین المللی تعمیرات تلویزیونی که تیم تعمیرستان داشته، این مشکل به راحتی حل شده و شما می توانید با کم ترین هزینه دوباره تلویزیون خود را احیا کنید. به هر حال استفاده از این تکنولوژی هم به نفع شما خواهد بود و هم در مدت زمان کم تری می توانید دوباره از دستگاه خود استفاده کنید.

موضوع مهمی که امروزه در تلویزیون های هوشمند و نسل های جدید صفحه تخت دیده می شود، خطوطی است که در اثر برخورد ضربه و یا بدون هیچ گونه برخوردی ایجاد می شوند، این خط ها می توانند عمودی و یا افقی باشند و ظاهر تلویزیون شما را زشت کرده و یا این که موجب به هم ریختن تصویر می شوند.

گروه فنی یاسین باز هم در یک اقدام حرفه ای، تعمیرات این گونه تلویزیون ها را می پذیرد. بدون نیاز به تعویض پنل اصلی شما می توانید مجددا از نمایشگر استفاده نمائید.

https://backority.ir/images/216482.jpg

مسئله بعدی تعویض پنل است که احتمالا دغدغه بسیاری از ماست.

خدمات تعویض پنل و تعمیر تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ، سونی، ال جی، تی سی ال، هایسنس، کنوود، هایر، میتسوبیشی، جی وی سی و شارپ از جمله محبوب ترین برند ها در بازار ایران هستند که هر ساله خریداران زیادی مدل های اسمارت و هوشمند این نمایشگر ها را خریداری می کنند. به همین اندازه مسئله تعمیرات آن ها نیز مهم است.

در صورتی که نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ و یا هر برند دیگری دارید، می توانید برای کسب اطلاعات کامل با روش های درج شده در پرتال رسمی تعمیرستان، در مورد هزینه ها و همینطور شرایط کسب اطلاع نمائید.

بعلاوه این که اگر نگران مسئله تعویض پنل و مشکلات پس از آن هستید، باید بگوییم که تیم فنی یاسین بدون هیچ گونه ریسک و مشکلات پس از تعویض دستگاه را با تست در اختیار شما قرار می دهد، امکان تعویض برای مدل هایی با نمایشگر بالاتر از ۳۲ اینچ در حال حاضر وجود دارد.

تعمیرات تخصصی نمایشگر

بسیاری از روشن نشدن ها و همینطور مشکلات در تلویزیون ها مربوط به نرم افزار و بخش های سیستم عامل و… می باشد.

در صورتی که با این موارد مواجه شده اید، تیم تعمیرستان باز هم در خدمت شماست، اگر نیاز به تعویض پنل دارید باید بگوییم که قیمت آن حدود ۷۵ درصد کل تلویزیون است، در بسیاری از موارد مردم از این کار صرف نظر می کنند.

https://backority.ir/images/948321.jpg

اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر اقدامی تماسی با تیم تعمیرکاران داشته باشید.

انجام تعمیر آبخوردگی پنل در انواع مدل ها، رفع مشکلات صدا و هماهنگ سازی با تصویر، رفع خطوط نمایشگر و همینطور تعویض پنل با بهترین قیمت انجام می گردد. دیگر نگران هزینه های گزاف برای تعمیر انواع ال سی دی و ال ای دی نباشید. با تضمین از خدمات تیم فنی یاسین استفاده نمائید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =

Call Now Buttonتماس با کارشناسان