تعمیر تلویزیون (راهنمای کامل)

تعمیر تلویزیون در منزل

۰۹۱۲۳۳۷۶۰۵۶ : منشی۲۴ ساعته

ما با عنوان متخصصان تعمیر و فروش قطعات تلویزیون در خدمت شما هستیم.
علاوه بر  تعمیر تلویزیون های LED ، LCD ، OLED و تلویزیون های پلاسما ، با خرید های بزرگ از کارخانه های معتبر قطعات اورجینال تلویزیون، به همراه خدمات تعمیر تلویزیون با گارانتی و قیمت مناسب ، طیف گسترده ای از انواع قطعات فابریک و با کیفیت را برای تمامی تعمیر کاران تلویزیون  نیز ارائه می دهیم.

تعمیر تلویزیون LED با کیفیت بالا ،  تعمیر تلویزیون ال سی دی و تعمیر ال ای دی سامسونگ ، سرویس تعمیر تلویزیون پلاسما در منزل

صرف نظر از اندازه و مارک ، ما اطمینان داریم که تیم با تجربه ما می توانند خدمات بسیار خوبی را برای تعمیر تلویزیون ارائه دهند ، بنابراین می توانید در سریع ترین زمان و به تماشای نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود بازگردید.

 ما همچنین می توانیم تلویزیون شما را تعمیر کنیم حتی اگر آن را از نمایندگان مجاز فروش ، خریداری نکرده باشید. جزئیات کامل در مورد چگونگی ترتیب تعمیر را می توان در ادامه مشاهده کنید.

سرویس تعمیر گروه فنی یاسین

در گروه فنی یاسین ما به کیفیت تعمیرات تلویزیون ارزان و با کیفیت خود افتخار می کنیم.
چندین مزیت در ارتباط با خدمات تعمیر تلویزیون با کیفیت بالا نیز وجود دارد ، از جمله:

برآورد سریع و رایگان هزینه تعمیر تلویزیون شما

هزینه تعمیر بسیار معقول و قابل رقابت با کلیه نمایندگی های تعمیر

ضمانت کلیه تعمیراتی که در تلویزیون شما انجام می دهیم.(۳ تا ۶ ماه)

به همین د


لیل اگر به تعمیر تلویزیون ال سی دی ، تعمیر تلویزیون پلاسما یا هر نوع دیگری از تعمیر تلویزیون نیاز دارید ، گروه فنی یاسین باید انتخاب شماره یک شما باشد!

تعمیر صفحه نمایش تلویزیون در  گروه فنی یاسین

اگر تلویزیون شما دارای صفحه نمایش شکسته است ، بیشتر شرکت های تعمیر تلویزیون به شما می گویند که صفحه خراب برای جایگزینی هزینه زیادی خواهد داشت. به احتمال زیاد به شما توصیه می شود که فراتر از تعمیر اقتصادی است و خرید تلویزیون جدید ارزان تر برای شماست!

با این حال ، شما خوشحال خواهید شد که می شنوید که گروه فنی یاسین قادر به انجام تعمیرات و تعویض صفحه نمایش تلویزیون با قیمت های شگفت آور است.
برای کسب اطلاعات بیشتر ،  پس از یادداشت شماره مدل تلویزیون خود (که در پشت تلویزیون چاپ شده است) با شماره ۲۸۴۲۱۶۰۶  با ما تماس بگیرید .

لطفا توجه داشته باشید:
ما یک نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون در ایران بوده و آماده ارائه صفحه نمایش برای تعمیرکاران مجرب نیز هستیم .

لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

در اینجا نحوه انجام تعمیر تلویزیون خود در ۳ مرحله آسان ارائه شده است:

۱. برای تخمین تقریبی هزینه تعمیر ، به یاسین تک زنگ بزنید

میتوانید با شماره گویای ۲۸۴۲۱۶۰۶ با کارشناسان گروه فنی یاسین تماس بگیرید و با ذکر نام خود ، شماره مدل تلویزیون (چاپ شده در پشت تلویزیون خود) و توضیحات خرابی تلویزیون تان از جزئیات تعمیر مطلع شوید.
ما جهت برآورد هزینه برای تعمیر تلویزیون LED یا تعمیر تلویزیون پلاسما ، با مهندسین صحبت خواهیم کرد و سریعاً با شما تماس خواهیم گرفت.
هزینه تعمیرات در گروه فنی یاسین بسیار مناسب است.

۲. کارشناسان را به منزل فراخوانده و یا  تلویزیون معیوب خود را به تعمیرگاه بیاورید.

می توانید تلویزیون خود را به تعمیرگاه مجاز آورده و همان جا از جزئیات مطلع گردید.

در شعبه یا منزل شما ، تلویزیون مورد بررسی قرار گرفته و هرگونه عیب و نقص ظاهری و فنی  مشاهده خواهد شد. ویا در صورت نیاز به انتقال تلویزیون به تعمیرگاه، تلویزیون شما را در کارگاه برتر ما بررسی می کنند.
پس از اتمام بررسی نهایی ، تیم خدمات تعمیرات ما  اگر هزینه ی تعمیر دستگاه شما بیشتر یا کمتر از نقل قول اولیه ما باشد ، با شما  تماس گرفته و جزئیات تخمینی را به شما اعلام می نمایند.

پس از دریافت اعلام رضایت شما از هزینه ی اعلام شده ، ما تعمیر را انجام می دهیم. اگر شما از برآورد راضی نباشید .هیچ تعهدی برای انجام تعمیرات وجود ندارد و در عین حال هیچ مبلغی از شما دریافت نمی گردد. اگر نمی خواهید مراحل تعمیر تلویزیون را انجام دهیم ، ما تلویزیون را جمع آوری کرده و آماده ی تحویل به مشتری در تعمیرگاه قرار میدهیم.
همچنین می توانیم به شما اطمینان دهیم که هزینه تعمیرات ما بسیار منطقی بوده و شما پس از تماس با دیگر رقبا میتوانید از این مطلب مطمئن شوید.

۳. تلویزیون تعمیر شده خود را دریافت نمایید.

پس از اتمام تعمیر ، ما پس از بستن تلویزیون تان ، برای بازگرداندن دستگاه  با شما تماس خواهیم گرفت.

برای تعمیرات تخصصی LED ، LCD و تلویزیون های پلاسما با گروه فنی یاسین تماس بگیرید

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره تعمیر تلویزیون ال سی دی یا خدمات تعمیر صفحه تلویزیون LED یا سایر تعمیراتی که ارائه می دهیم به دست بیاورید  ، پس لطفا دریغ نکرده و همین  امروز با یکی از اعضای تیم متخصص ما در تماس باشید.
تماس با شماره های  ۲۸۴۲۱۶۰۶

۰۹۱۲۳۳۷۶۰۵۶ منشی ۲۴ ساعته

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هشت =

Call Now Buttonتماس با کارشناسان