جزئیات تعویض پنل تلویزیون

هنگام شکستگی پنل تلویزیون چه باید کرد؟هزینه تعمیر پنل تلویزیون درصد قابل توجهی نسبت به هزینه خرید تلویزیون جدید می باشد.به همین دلیل ، جایگزینی یا تعمیر صفحه تلویزیون شکسته در اکثر اوقات امکان پذیر نیست.به عنوان مثال ، قیمت خرید تلویزیون ال ای دی ۴۰ اینچی سامسونگ در این لحظه ، حدود ۴۰۰ دلار است .با این حال قیمت صفحه نمایش جایگزین برای این مدل حدود ۳۸۰ دلار است.این قیمت فقط برای قسمت تعویض است و هزینه های تشخیصی ، هزینه کار یا هزینه حمل و نقل را پوشش نمی دهد.و در این حال تعویض صفحه ال ای دی در خیلی از اوقات به هیچ وجه اقتصادی و مقرون به صرفه نیست.در این حال در صورتی که پنل تلویزیون شما شکسته باشد می توانید تا دیر نشده تلویزیون تان را به بهترین قیمت بفروشید .برای این منظور توصیه می کنیم حتما از چندین جا قیمت گرفته و نوع خرابی را کاملا اعلام فرمایید.ضمنا اگر کنترل تلویزیون پنل شکسته ی شما هوشمند و حرفه ایی هست می توانید با عرضه ی کنترل در سایت های دیوار یا شیپور ، مشتری مناسب تری برای فروش کنترل پیدا کنید.فراموش نکنید اگر تلویزیون پنل شکسته ی شما کنترل نداشت حتما قبل از فروش با خریدار تلویزیون در میان بگذارید.

خدمات تعمیر تلویزیون

، تعمیر تلویزیون LCD یا تعویض پنل ال ایی دی، تعمیر صفحه نمایش تلویزیون و یا از بین بردن خطوط عمودی رنگی روی صفحه نمایشتعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون موردی نیست که توسط اکثر شرکت های گارانتی تلویزیون ارائه شود.به عنوان مثال ،  حتی ضمانت ۹۰ روزه BestBuy ، تعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون را به عنوان یکی از مشکلاتی که در سرویس ارائه می دهد ، شامل نمی شود. پس می توانید چند کار بکنید
  1. خرید از گارانتی هایی که شکستگی را شامل شوند
  2. استفاده از صفحه محافظ برای تلویزیونتان ، این صفحه های محافظ شکل ها و کیفیت های متنوعی دارند که می توانید با هزینه ایی در حدود ۱۵ درصد قیمت تلویزیون ، بهترین نوع صفحه محافظ ال ایی دی  را خریداری نمایید.

تعمیر صفحه نمایش ترک خورده

تعمیر صفحه نمایش ترک خورده امکان پذیر نیست. به جای آن باید تمام صفحه نمایش جایگزین شود.هزینه صفحه نمایش تلویزیون جایگزین بیشتر از هزینه خرید تلویزیون جدید است .و  این جدا از حق الزحمه سرویسکار و سایر هزینه های خدماتی است.ضمنا تعمیر صفحه نمایش تلویزیون ترک خورده یا آسیب دیده تحت پوشش ضمانت سازنده نیست.در پاره ای از اوقات که پنل تعویض میگردد پنل دستگاه را چندین روز تست نموده و سپس به مشتری تحویل می دهیم تا از سلامت دستگاه مطمئن شویم و این کار به دلیل نداشتن گارانتی در تعویض گارانتی برای پنل می باشد.

هزینه جایگزینی صفحه تلویزیون

تعمیر پنل ال ایی دی
هزینه تعویض صفحه تلویزیون معمولاً برابر یا بیشتر از هزینه خرید تلویزیون جدید است. بنابراین ، جایگزینی صفحه نمایش تلویزیونی شکسته یا خراب ، گزینه مناسبی محسوب نمی شودبررسی شروط گارانتی تلویزیون های معتبر اعم از سامسونگ ، الجی ، فیلیپس و سونیدر صورت خرابی صفحه نمایش ، به دلیل نقص تولید ( جدا از آبخوردگی و ضربه خوردن ) تولید کنندگان تلویزیون ،مسئول جایگزینی پانل های صفحه نمایش تلویزیون هستند و از محصولات تحت ضمانت پشتیبانی می کنند.اما با کلی شرط و شروط ، از این قبیل که ضربه نخورده باشد , در معرض رطوبت نبوده باشد و بیش از مقدار مشخص شده ایی پیکسل سوخته باشد و….اگر هنوز می خواهید یک صفحه تلویزیون آسیب دیده یا خراب را جایگزین کنید ، بهترین گزینه شما پیدا کردن یک صفحه جایگزین استفاده شده یا یک تلویزیون خراب از همان مدلی است که روی آن صفحه نمایش هنوز کارایی دارد.ممکن است یکی در دیوار یا شیپور پیدا کنید ، و حتما از یک کارشناس را برای جابجایی پنل کمک بگیرید.به این دلیل که باز کردن و جدا نمودن پنل های انواع تلویزیون دارای قلق های خاص و متفاوتی است. و ممکن است افراد نا آشنا باعث ضربه خوردن قطعات حساس تلویزیون شوند.اما خرابی بک لایت در تلویزیونتلویزیون روشن نمی شودنصف تلویزیون خاموش استنور تلویزیون خیلی کم است و…در مقاله ی بعدی انشاالله این مبحث را ادامه خواهیم داد.

در صورت شکسته شدن پنل تلویزیون، مطلب زیر حتما بخوانید

در صورت وارد آمدن آسیب جدی به پنل تلویزیون، حتما باید پنل یا همان صفحه نمایش تلویزیون شما تعویض گردد. این آسیب ها، هم می تواند لکه های سیاه رنگ و هم وارد آمدن ضربه به تلویزیون باشد.

در این مواقع باید پنل تلویزیون تعویض گردد و متاسفانه امکان تعمیر پنل وجود ندارد.

تعویض پنل هزینه ی زیادی می برد و خیلی ها قید تعمیر تلویزیون پنل شکسته شان را می زنند

شما می توانید در صورتی که قصد تعویض پنل را ندارید با مراجعه به صفحه ی خرید تلویزیون پنل شکسته و دادن اطلاعات اعلام شده، تلویزیون پنل شکسته ی خود را به بالاترین قیمت به فروش برسانید.

تعویض پنل ال ای دی
تعویض پنل ال ای دی

5 دیدگاه

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

Call Now Buttonتماس با کارشناسان