تعمیر تلویزیون الجی

تعمیر تلویزیون ال جی

 

https://backority.ir/images/697051.jpg

تعمیر تلویزیون ال جی خدماتی است که در نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون به نحو احسن انجام می شود و لازم نیست هنگام خرابی تلویزیون خود نگران باشید، لذا با وجود چنین نمایندگی هایی جایی برای نگرانی نیست.

البته لازم به ذکر است پیش از مراجعه به این نمایندگی ها بد نیست اطلاعات خود را در رابطه با انواع و اقسام اتفاقاتی که برای تلویزیون های ال جی می افتند و ملزم به فرایند تعمیر هستند آشنا شوید.

دلایل روشن نشدن تلویزیون های ال جی

طی چند سال گذشته شرکت ال جی یک روند صعودی در کمیت و کیفیت تولیدات خود داشته و از یک شرکت محدود تولید کننده لوازم صوتی و تصویری به تولید کننده بزرگ کلیه لوازم منزل تبدیل شده است.

بدیهی است به موازات این رشد در بخش تولید، بخش خدمات و تعمیر تلویزیون ال جی هم شرایط جدیدی پیدا کند.

در میان انبوه تولیدات ال جی در طی چند سال گذشته مواردی از ضعف در طراحی و تولید دیده می‌ شود که سری LN  و ضعفی که در بخش Back Light  آن وجود دارد از معروف ترین نمونه ‌ها است که به دلیل استفاده از LED های بی ‌کیفیت در مدت کوتاهی دچار نقص شده و مصرف کننده را راهی تعمیرگاه تلویزیون می ‌کند.

روشن نشدن تلویزیون های ال جی می توان به واسطه ی دلایل مختلفی چون موارد زیر باشد:

  • عمده تربن دلیلی که منجر می شود یک تلویزیون به طور ناگهانی روشن نشده و متوقف شود، فرسوده شدن قطعات مختلف آن می باشد. این اتفاق معمولاً برای تلویزیون هایی می افتد که از عمر شان حداقل بیشتر از سه سال گذشته باشد.
  • یک دلیل دیگر این است که تلویزیون ویروسی شده است و باید دوباره برنامه ریزی شود که برای این کار باید آی سی حافظه و برنامه تلویزیون توسط دستگاه پروگرمر برنامه ریزی شوند. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که قبل از استفاده از فلش مموری آن را از ویروس پاک سازی کنید. بهتر است قبل از وصل کردن فلش، تلویزیون را خاموش کنید و بعد از برقراری اتصال تلویزیون را روشن کنید.
  • در تعمیر ال سی دی الجی هایی که به طور ناگهانی خاموش شده اند، از کار افتادن بک لایت نیز به وفور دیده شده است.
  • آبخوردگی تلویزیون نیز می تواند از دیگر دلایلی باشد که منجر به روشن نشدن تلویزیون الجی می شود.
  • و ….

تعمیر ال سی دی الجی

https://backority.ir/images/402712.jpg

وقتی تلویزیون روشن نمی  شود، ابتدا باید عیب یابی دقیقی از علت این اختلال صورت بگیرد. سپس وارد فاز تعمیرات شد. گاهی نیز شدت اختلال تا حدی است که تعمیرکار مجبور است از مسیر تعویض مشکل را حل کند. در هر صورت عیب یابی درست کمک می کند تا منشا مشکل به وجود آمده به درستی شناسایی شود و تعمیر از مسیر صحیح پیش گرفته شود.

در واقع فرقی نمی کند مشکل ال سی دی ال جی شما چیست از روشن نشدن تلویزیون گرفته تا آبخوردگی تلویزیون و قطع صدا و … اگر به یک نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون مراجعه کنید می توانید مشکل موجود را به شکل مناسبی حل کنید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هشت =

Call Now Buttonتماس با کارشناسان