تعمیر تلویزیون ۴۳N5880 – ال ای دی فول اچ دی

 

 

 

 

 

n5880 تعمیر در منزل

n5880 تعمیر در منزل

فراموش نکنید ۹۹ درصد توانایی در تعمیر ، تخصص در شناسایی قطعه ی معیوب می باشد.در غیر این صورت هزینه ی زیادی به صاحب تلویزیون تحمیل می گردد. 

کارشناسان گروه فنی یاسین با تسلط کامل بر روی برد و پنل این مدل از ال ایی دی های سامسونگ توانایی دارند کلیه مشکلات ( بجز شکستن پنل ) را تعمیر کرده و در صورت نیاز پنل را نیز تعویض نمایند.

نقد و بررسی اجمالی

تعمیر تلویزیون مدل ۴۳N5880 محصولی ساده و کارآمد تولید برند معتبر و باکیفیت سامسونگ در تخصص ماست. این تلویزیون با صفحه نمایش ۴۳ اینچی‌اش گزینه‌ی خوبی برای سالن‌های کوچک به حساب می‌آید. کیفیت تصویر در این تلویزیون Full HD بوده که با توجه به سایز آن، تصویری مطلوب به نمایش می‌گذارد. سیستم صوتی آن به لطف دو بلندگوی ۱۰ واتی، ۲۰ وات صدای خروجی دارد که برای سالن‌های کوچک کاملاً مناسب است. درگاه‌های ارتباطی ۴۳N5880 کاملاً متناسب با کاربری‌اش طراحی شده‌اند و تنوع به خصوصی ندارند. برای آن دو عدد درگاه HDMI و یک درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از HDMI این محصول می‌توانید پخش‌کننده‌های صوتی‌وتصویری که دارای HDMI باشند را به این تلویزیون متصل کنید. درگاه USB آن نیز برای اتصال فلش‌مموری در نظر گرفته شده است. با استفاده از این درگاه و وجود پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای داخلی آن، می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری آرشیو خود را به تلویزیون منتقل کرده و از آن‌ها استفاده کنید. برای دستگاه‌های قدیمی‌تری که فاقد HDMI باشند نیز یک عدد درگاه کامپوننت در نظر گرفته شده است. درمجموع این تلویزیون برای فضاهای جمع‌وجور و کاربرانی که انتظار یک تلویزیون رده‌بالا را ندارند، گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. تلویزیون از نوع غیرهوشمند بوده و برای کاربرانی که از سیستم صوتی تلویزیون خود استفاده‌ای ندارند، گزینه‌ی مناسبی است. به لطف گیرنده‌دیجیتال داخلی آن، می‌توانید شبکه‌های داخلی ا بدون هیچ مشکلی دریافت کنید. برای این تلویزیون ساده قابلیت قفل کودک هم در نظر گرفته شده است.

…/.

توضیحات تکمیلی:

تلویزیون سامسونگ N5880 دارای کیفیت تصویر Full HD است. این تلویزیون صفحه نمایش ۴۳ اینچ دارد که در آن تصویر با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل ارائه می شود. در این تلویزیون قابلیت ارتقای کیفیت تصویر و محدوه دینامیکی بالا وجود ندارد. تلویزیون N5880 یک تلویزیون میان رده است که با امکاناتی متوسط در اختیار کاربران قرار گرفته است. صدا در این تلویزیون ۲۰ وات می باشد که با اسپیکر های ۲ کاناله ارائه می شود. توان هر اسپیکر در آن ۱۰ وات بوده و هر اسپیکر در سمت چپ و راست قرار می گیرد.

کیفیت تصویر Full HD

کیفیت تصویر خوب داشتن برای تلویزیون یک امتیاز عالی محسوب می‌شود چون اگر تلویزیون تصاویر را با کیفیت پایین پخش کند باعث کسل شدن کاربر در هنگام تماشای تلویزیون می‌شود برای همین در هنگام خرید تلویزیون به این ویژگی نیم نگاه خاصی می‌کنند. برند سامسونگ با کیفیت تصویری که برای تلویزیون‌های خود در نظر می‌گیرد توانسته رضایت کاربران خود را بدست آورد. تلویزیون سامسونگ مدل ۴۳N5880 دارای کیفیت تصویر Full HD است و شما می‌توانید تصاویر نمایش داده شده را با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مشاهده کنید به علاوه با این تعداد پیکسل می‌توانید تصاویر را با وضوح بالا و جزئیات دقیق مشاهده کنید.یکی از دلایل اصلی تعمیر ال ایی دی سامسونگ پیش رو همین کیفیت فوق العاده می باشد.

n 5880

صدا در تلویزیون  N5880 

صدا در این تلویزیون ۲۰ وات می باشد یعنی صدا از طریق بلندگو هایی ۱۰ وات ارائه می شود. مکان قرار گیری بلندگو ها در  پایین قاب قرار می گیرد و صدایی هم جانبه به سیستم صوتی می بخشد. در این تلویزیون صدا Down Firing و Ultra surround است یعنی صدا به طرف جلو و همه جانبه پخش می شود. در این تلویزیون از ویژگی Dolby Digital استفاده شده است که کیفیت صدا را افزایش داده و موجب شده تا فرمت های صوتی سنگین و فشرده را پشتیبانی کند این تلویزیون خروجی صوتی دیجیتال اپتیکال را دارد و می توان صدای با کیفیت ان را بر روی سنما خانگی یا انواعی از اسپیکر های اکستر نال به جریان انداخت.در این مد تلویزیون مشکل صدا در آخرین گزینه ی خرابی قرار دارد و می توانید تا حدود بسیار زیادی از کیفیت بالای سیستم صوتی این تلویزیون اطمینان داشته باشید.

n5880 تعمیر در منزل

قابلیت PurColor در تلویزیون سامسونگ

n5880 تعمیر در منزل

قابلیت PurColor نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا شاهد رنگ‌هایی پویا و با تنوع بالا بر روی نمایشگر باشید. با تکنولوژی PurColor سامسونگ، رنگ‌های اصلی از قبیل آبی، قرمز و زرد به صورت زنده نمایش داده می‌شوند و کاربر موقع دیدن فیلم تمامی تمرکزش بر روی نمایشگر خواهد بود. موتور پردازشگر تصویر HyperReal در کنار قابلیت‌هایی همچون PurColor به شما این امکان را خواهد داد تا صحنه‌هایی طبیعی و رنگ‌های واضح و متنوع را مشاهده نمایید. با وجود امکانات و فناوری‌هایی که در بخش تصویر این محصول قرار گرفته‌اند، اطمینان داشته باشید که تلویزیون اسمارت سامسونگ ۴۳N5880 کیفیت عالی را به شما ارائه خواهد داد.

n5880 تعمیر در منزل

تکنولوژی Ultra clean view

Ultra clean view در تلویزیون ۴۳N5880 با تحلیل محتوای اصلی در حال پخش به وسیله یک الگوریتم پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالاتر را ارائه می‌دهد و این امکان را به شما خواهد داد تا از تصویر واضح و با کیفیت لذت ببرید.  Ultra Clean View می تواند نویز تصاویر را بگیرد و با استفاده از الگوریتم خاصی تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و آن ها را فیلتر کند. در نهایت این تکنولوژی می تواند تصاویر دریافتی با کیفیت کمتر از فول اچ دی را با همان کیفیت فول اچ دی پخش کند. فناوری Ultra Clean View در این تلویزیون صحنه‌هایی با وضوح بیشتر از هر زمان دیگری را به نمایش خواهد گذاشت، الگوریتم خاصی که این فناوری مورد استفاده قرار می‌دهد صحنه‌هایی شفاف و بدون نویز را در اختیارتان قرار خواهد داد. در این تلویزیون، سامسونگ قابلیت نمایش با وضوح تصویر بالا ( Ultra Clean View ) را در نظر گرفته است، با این قابلیت شاهد کاهش چشمگیر نویز و اختلال خواهید بود و البته ویژگی‌هایی مانند ارائه‌ی رنگ و کنتراست افزایش می‌یابند تا نتیجه‌ی نهایی محتوایی شفاف و با کیفیت باشد.

با Contrast Enhancer مرز رنگها را دقیقتر ببینید

n5880 تعمیر در منزل

فناوری بسیار جالب Contrast Enhancer باعث می شود نور و کنتراست تصاویر بالا رفته و تصاویر از آنچه هستند حتی زیباتر جلوه کنند و شما از دیدن صحنه های زیبا و طبیعی شگفت زده شوید.

با استفاده از HDMI این محصول می‌توانید پخش‌کننده‌های صوتی‌وتصویری که دارای HDMI باشند را به این تلویزیون متصل کنید. درگاه USB آن نیز برای اتصال فلش‌مموری در نظر گرفته شده است. با استفاده از این درگاه و وجود پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای داخلی آن، می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری آرشیو خود را به تلویزیون منتقل کرده و از آن‌ها استفاده کنید. برای دستگاه‌های قدیمی‌تری که فاقد HDMI باشند نیز یک عدد درگاه کامپوننت در نظر گرفته شده است. درمجموع این تلویزیون برای فضاهای جمع‌وجور و کاربرانی که انتظار یک تلویزیون رده‌بالا را ندارند، گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. تلویزیون از نوع غیرهوشمند بوده و برای کاربرانی که از سیستم صوتی تلویزیون خود استفاده‌ای ندارند، گزینه‌ی مناسبی است. به لطف گیرنده‌دیجیتال داخلی آن، می‌توانید شبکه‌های داخلی ا بدون هیچ مشکلی دریافت کنید. برای این تلویزیون ساده قابلیت قفل کودک هم در نظر گرفته شده است.

مشخصات کامل تلویزیون N5880 

صفحه نمایش

سایز صفحه                 ۴۳ اینچ
تکنولوژی صفحه           LED
نوع صفحه                 تخت

تصویر

کیفیت تصویر                 Full HD
رزولوشن                      ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
نسبت تصویر                ۱۶:۹

صدا

سیستم صوتی                ۲ کاناله
تعداد بلندگوها                   دو عدد
توان خروجی کلی صدا       ۲۰ وات
توان هر بلندگو                  ۱۰ وات
محل قرارگیری بلندگوها      پایین قاب

امکانات

پردازنده                              تک هسته‌ای
قفل کودک                          دارد
گیرنده دیجیتال                    دارد
تیونر                                  DVB-T

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                        دارد
تعداد درگاه‌های USB          یک عدد
درگاه HDMI                       دارد
تعداد درگاه های HDMI         دو عدد
کامپوننت (Component)       دارد
تعداد رابط کامپوننت (Component)       یک عدد
ورودی آنتن                        دارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل                     دارد

سایر توضیحات

نوع پایه                         رومیزی
قابلیت اتصال به دیوار        دارد
اقلام همراه
– کابل برق
– دفترچه راهنما
– ریموت کنترل
سایر توضیحات
– ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۵.۵ × ۵۷ × ۹۷.۲ سانتی‌متر
– وزن تلویزیون بدون پایه: ۹.۵ کیلوگرم
– ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۵ × ۶۳.۵ × ۹۷.۲ سانتی‌متر
– وزن تلویزیون با پایه: ۱۰.۵ کیلوگرم
در صورتی که قصد خرید ایت تلویزیون را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا شما را از آخرین خرابی های احتمالی این دستگاه با خبر کنیم.
در این واحد فروش انجام نمی شود و فقط جهت راهنمایی مشتری های عزیز موارد خرابی این دستگاه درز صورت غیر طبیعی بودن اطلاع رسانی می گردد.
گروه فنی یاسین
www.tamirstan.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دو =

Call Now Buttonتماس با کارشناسان